עיצוב עסק

רבים מבעלי העסקים רוצים לדעת כיצד הם יכולים לעצב את העסק שלהם על מנת שהוא ימשוך לקוחות ויהפוך לאטרקטיבי יותר.

כיום ישנן מגוון טכניקות לעיצוב עסק שמקנות לכל עסק את המראה המבוקש, כאשר ניתן על מנת לעצב את העסק בצורה טובה, להיעזר במעצבי פנים לצורך העבודה.

אך אם אתם רוצים לעצב לבד את העסק, ישנם כמה טיפים שיכולים לסייע לכם

להבין כיצד מעצבים עסק באופן מושלם. אז מהם הטיפים? הכל בהמשך.

עיצוב לפי קונספט

אחת השיטות המובילות לעיצוב עסקים היא – עיצוב לפי קונספט, משמע: לפי רעיון מסוים שמוביל את העיצוב לכל אורך הדרך. קונספט יכול להיות עיצוב במגוון סגנונות החל מהסגנון התעשייתי, סגנון הבאוהאוס, סגנון וינטג', עיצוב ויקטוריאני, מלכותי, מודרני, אוריינטאלי ועוד.

כאשר אתם מחליטים על קונספט מסוים, חשוב להבין מהם המאפיינים של סגנון העיצוב, לדוגמא: בית קפה שהקונספט שלו בסגנון מיושן יאובזר בכיסאות כפריים או כסאות מתכת עם פרזולים מעניינים, עציצי תבלינים, צלחות מעוטרות פרחים, כוסות קריסטל ועוד. מסעדה בסגנון ים תיכוני תשים את הדגש על חיפוי קירות של פסיפס,  עצי לימון, גינות תבלין, כסאות ושולחנות מפורזלים וכדומה.

עיצוב מודולארי

דגש נוסף שיש לשים עליו לב הוא עיצוב מודולארי, משמע: בהתאמה. עיצוב כזה שם דגש על נוחות הלקוחות והקניית נוחות לבעל העסק, כמו התאמת העיצוב לצרכים של העסק. מספרה למשל, תעוצב בצורה חכמה בה כסאות המתנה נוחים, עמדות התספורת מתאימות ללקוחות ולנוחות הספר,  תוך הקניית נגיעות מודרניות ועדכניות שמשדרות קדמה.

הכנסת החוץ פנימה

אחת המגמות החשובות בעיצוב כיום היא הכנסת החוץ פנימה, משמע הכנסת אלמנטים טבעיים לעיצוב העסק. משרדים למשל שיכניסו צמחייה חיה למשרד, אקווריום מעוצב, ושלל אביזרים מהטבע – יוכלו להקנות למשרד תחושה נעימה ופחות אפורה.

טאצ' אישי

אל תשכחו להכניס בעיצוב העסק שלכם גם טאצ' אישי, שמשמעותו יכולה להיות תמונות מעניינות שאתם אוהבים, פריטים ביתיים, קישוטים קטנים ומלבבים, וכל מה שאתם חושבים שמתאים לאופיו של העסק שלכם.