כמה עולה מערכת דיווח שעות לעסק?

מערכת דיווח שעות לעסק

בעלי עסק רבים חוקרים ומנסים לאסוף מידע לגבי האופציה להתקין מערכת דיווח שעות מתקדמת עבור העסק שלהם. מדובר על מערכת אשר תוכל להקל על חייהם, לעשות סדר בכל הבלגן ולחסוך להם לא מעט עבודה בסוף כל חודש. במקום להתעסק עם עשרות אם לא מאות של מיילים מעובדים שמבקשים לשנות את שעות הכניסה או שעות היציאה שלהם, ניתן לקדם את העסק למאה הנוכחית ולהתקין מערכת דיווח שעות מתקדמת. בעלי עסקים רבים, תוהים לעצמם כמה עולה מערכת דיווח שעות לעסק ועד כמה הדבר כדאי? למעשה התשובה לכך תלויה בסוג הדיווח שבו בעל העסק יבחר, וכמובן ברצון שלו להמעיט במשימות סיזיפיות ולהתמקד במקום זה בניהול ובקידום של העסק שלו. ניתן לבחור בדיווח אינטרנטי, אשר ניתן לעשות מכל מקום באמצעות התקנה של אפליקציה במכשיר הסלולרי של העובדים. אופציה יקרה יותר, תהיה התקנה של שעון נוכחות בבית העסק.

כמה עולה מערכת דיווח שעות לעסק וכיצד ניתן להוזיל את כל העניין?

קודם כל, חשוב להבין כי מערכת דיווח שעות מתקדמת כ"וייסלוג" מאפשרת לכל בעל עסק לנהל את העסק שלו בצורה טובה ומקצועית יותר. המערכת מאפשרת למעסיק גישה בזמן אמת לכל הנתונים, הוא יכול לראות את שעות הכניסה ושעות היציאה של העובדים שלו, להפיק דוחות של שעות נוספות או היעדרויות וכדומה. הנתונים מגובים ונשמרים על גבי הענן, דבר שמבטיח את ההשתמרות שלהם לאורך זמן. אין צורך להתקין תוכנות או חומרה מיוחדת, היות והיום הכול מתנהל על גבי רשת האינטרנט. מבחינת המחיר, הרבה יותר זול לדווח על השעות באמצעות אתר האינטרנט או אפליקציה ייחודית. אך עסק שמעוניין בשעון נוכחות, יכול לבחור בין שעון נוכחות הקורא תווי פנים, טביעות אצבע, תג עובד, שם משתמש וסיסמא וכדומה. זוהי אופציה יקרה יותר, אך בהחלט יכולה להתאים לחלק מבתי העסק.

לסיכום, מערכת דיווח שעות לעסק נחשבת לתוספת משמעותית וחיונית לכל עסק ולכל חברה. העובדים יכולים לדווח על השעות שלהם באמצעות לחיצה על האפליקציה הייעודית, או לחילופין להשתמש בשעון נוכחות פיזי, הקורא את טביעות האצבעות שלהם או את תווי הפנים.